Színházak
Trafó Kortárs Művészetek Háza
- 2022/2023
- 2021/2022
- 2020/2021
- 2019/2020
- 2018/2019
- 2017/2018
- 2016/2017
- 2015/2016
- 2014/2015
- 2013/2014
- 2012/2013
- 2011/2012
- 2010/2011
- 2009/2010
- 2008/2009
- 2005/2006
- 2004/2005
- 2003/2004
- 2002/2003
- 2000/2001
Jérôme BelThe Show Must Go On
- SzereplőSonja AugartNicole BeutlerEric AfferganDina Ed DikJuan DominguezMarie-Louise GilcherClaire HaenniCuqui JerezHenrique NevesFrederic SeguetteAmaia UrraOlga de SotoPeter VandenbemptHester Van HasseltOlivier CasamayouIon MunduateAldo LeeBenoit IzardEsther SnelderTino SehgalYseult RochEva Meyer-KellerSimone VerdePetra SabishGisele PelozueloGermana Civera
Zene:
Leonard Bernstein, David Bowie, Nick Cave, Norman Gimbel and Charles Fox, J. Horner, W.Jennings, Mark Knopfler, John Lennon and Paul Mac Cartney, Louiguy, Galt Mac Dermott, George Michael, Erick "More" Morillo and M. Quashie, Edith Piaf, The Police et Hugh Padgham, Queen, Lionel Richie, A.Romero Monge and R. Ruiz, Paul Simon
Produkció:
Theatre de la Ville (Paris), Gasthuis (Amsterdam), Centre Choregraphique National Montpellier Languedoc-Roussillon (Montpellier), Arteleku Gipuzkoako Foru Aldundia (San Sebastian), R.B. (Paris)
- rendezőJérôme Bel
- castingBarbara Van LindtJérôme Bel
- technikai vezetőJohannes SundrupGilles Gentner
- produkciós menedzserSandro Grando
- rendezőasszisztensFrederic SeguetteOlga de Soto
„Néha azt érzem, hogy a nézők egyre értelmesebbek lesznek, miközben azt nézik, hogy mi a színpadon hogyan butulunk el.” (Jérôme Bel)
Tavaly a Disabled Theater, tavalyelőtt pedig a Pitchet Klunchun and myself című előadása aratott osztatlan sikert a Trafóban. „Jérôme Bel a francia kortárstánc szemtelen gondolkodója, egy pofátlan konceptualista szórakoztató, akit jobban érdekel a mozgásnál az, hogy szórakozzon az nézők fejével.” (Sanjoy Roy, theguardian.com)
A The Show Must Go On-ban (2001) 18 különféle korú, nemű, formájú, méretű szereplő lép fel, akik énekelnek, táncolnak, produkálják magukat. Ebből pedig összeáll egy nagyon vicces agymenés, aminek a története popszámok és slágerek szövegeire épül (a Hair-től a Beatles-en át David Bowie-ig), anélkül, hogy közben banálissá válna. Valószínűleg azért, mert Jérôme Bel tényleg foglalkozik azzal a ténnyel, hogy a nézők jelen vannak a teremben – ne aggódjatok, nem fog felszólítani vagy nyilvánosan bevonni – valójában leginkább az érdekli, hogy velünk mi történik mindez által. Aki pedig az előadás végén nem úgy jön ki, hogy milyen okos ez a pasi, azt meghívom egy sörre.
2014. 04. 10.