Portré
Telihay Péter
színész
zenei összeállítás
dramaturg
látvány
rendezőasszisztens
jelmeztervező
díszlettervező
rendező
Életrajz
Tanulmányok: Színház- és Filmműv. Főisk., dramaturg, 1984-88.
Életút: 1988-89 a szegedi Nemzeti Színház, 1989-94 a Független Színpad, a miskolci Nemzeti Színház, 1994- a Vígszínház tagja. A színikritikusok különdíja (1999).
Főbb rendezései: Szép: Háromlevelű lóhere, Schiller: Stuart Mária, von Horváth: Mesél a bécsi erdő, Wenders: Párizs, Texas, Weiss: Jean-Paul Marat üldöztetése és meggyilkolása, Sörgyári capriccio, Csehov-trilógia.
Életút: 1988-89 a szegedi Nemzeti Színház, 1989-94 a Független Színpad, a miskolci Nemzeti Színház, 1994- a Vígszínház tagja. A színikritikusok különdíja (1999).
Főbb rendezései: Szép: Háromlevelű lóhere, Schiller: Stuart Mária, von Horváth: Mesél a bécsi erdő, Wenders: Párizs, Texas, Weiss: Jean-Paul Marat üldöztetése és meggyilkolása, Sörgyári capriccio, Csehov-trilógia.

Képsorozatok
Válassza ki a keresett személy nevének kezdőbetűjét vagy használja a keresőt!
-
Interjúk
Az semmi – ezt hallgasd meg!
Az alábbi interjú kiváló apropója lehetne, hogy nyolcvanegyedik születésnapján, egykori kaposvári kollégái egy általuk alapított elismeréssel, a „Kossuth díjasok Kossuth díjával” lepték meg a Jászai Mari-díjas, érdemes művészt, a Halhatatlanok Társulatának örökös tagját. Koltai Róberttel néhány nappal a díjátadás után színházi pályájáról beszélgettünk. Rojkó Annamária -
Interjúk
Apropó nélkül – beszélgetés Bánsági Ildikóval
Ady Endre Petőfiről írott sorai jutnak eszembe először róla. Mást, két-három szavas méltatást nem is mernék róla írni. Nekem ő fogalom. A BÁNSÁGI. Csupa nagybetűvel. Gyulay Eszter -
Interjúk
„Mindennek az Egyetemi Színpad az oka.”
Jordán Tamás egy rendkívül sűrű életpályát tudhat maga mögött az Egyetemi Színpadtól Szombathelyig. Volt rendező, színházigazgató, színházi fesztivál igazgató, tanár és mind a mai napig színész, nagyszerű közös produkciók részese és emlékezetes szólóestek előadója. 1961-től máig követjük, hogy hogyan próbálta mindig megteremteni a számára legfontosabb lényegét a színháznak: hogy az egy agóra legyen, egy találkozóhely, ahol az emberek kezet nyújtanak egymásnak. Farkas Éva